sobota 27. apríla 2013

#19


Naozaj mám rada Viedeň, lebo je krásna, umelecká, má svoju atmosféru, nádherné budovy, Klimta, metro a tisíc iných vecí. No čo si na Viedni cením najviac, je fakt, že je taký kúsok od nás. Proste sa zoberieme a za chvíľu sme tam.
Užili sme si tam krásny deň aj napriek tomu, že pršalo. To malo za následok, že som minimálne fotila. No pár fotiek je tu predsa. Chcela by som vás upozorniť najmä na moje legíny s potlačou Klimtovho obrazu Bozk (môj najviac úplne veľmi veľa obľúbený obraz). Hoci ste ich už určite videli, vo Viedni asi nie :D Naozaj každý druhý človek mi neskrývane pozeral na nohy, keď sme sa boli najesť jeden domáci sa kvôli tomu dal so mnou do reči. Hovorila som mu, že ma všetci očumujú a teda neviem či preto, že je to dobré alebo zlé. Chalanisko povedal, že jemu sa to veľmi páči a že schvaľuje. Bolo to veľmi potešujúce :)  

Starbucks musí byť.





Duckface na fotke čisto náhodný, naozaj. Aha kukaj legíny.

Čo vy a Viedeň? N. 

11 komentárov:

  1. Aj ja by som tam už išla zas :) A aká si zlatá na tej poslednej!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viedeň je super a leginy máš krásne :)) Pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o náhrdelníky :) budem rada ak sa zapojíš http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám Vídeň taky moc ráda :)) Te´D někdy bych tam měla jet s taťkou a moc se těším :)) Super fotky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky! Ty tvoje legíny jsou perfektní. A Vídeň mám moc ráda. :)
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ve Vídni jsem vlastně ještě nebyla..teda nevím jestli se počítá projíždění cestou do Chorvatska, ale musím říct, že v noci, jak to město celé svítilo..Byla to nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jee tie fotky sú užasne! Vo Viedni som už pár krát bola ale nikdy som nemala čas si nevšimnúť aká je krásna..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. teraz mi tak pomaly dochádza, že všetci chodia do Viedne a hlavne, že všetci fotia Starbucks :D ak boli v tom čo ja, tak sa čudujem, že nefotili skôr predavačov ako hrnčeky, lebo tí boli skvelí aj bez loga (: ja by som si asi tie Klimtove legíny nedala, ale uznávam tento alternativizmus a tebe to sekne, takže prečo nie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mile fotky, a velka skoda ze na poslednej mas utate nohy =/

    OdpovedaťOdstrániť