piatok 5. apríla 2013

#15

Mám rada ten pocit, keď si kúpim film, založím ho do foťáku a počujem ten krátky zvuk, ako ho foťák posunie na prvé políčko. Vždy ma to poteší. A potom keď film dofotím, navíja sa späť, vytiahnem ho a čakám, čo z toho bude.

Dávnejšie som sa snažila naučiť sa vyvolávať čierno-biely film. Zopár pokusov vyšlo, no nikdy to nebolo na profi úrovni. Ja som neskutočne lenivý tvor a vyvolávanie je veľká veda, tak som to vzdala. Ale stále verím, že raz sa to naučím. Zatiaľ si dávam filmy vyvolávať. No a teda k pointe dnešného príspevku. Chem vám ukázať mojich pár obľúbených záberov, ktoré som fotila na čb film. Sú z rôzneho obdobia, trochu staršie, ale stále ma tešia.








Posledná je moja úplne najviac najobľúbenejšia, preto som ju dala veľkú ;) Majte sa krásne, N.

13 komentárov:

  1. krásne umelecké fotky :) posledná je krásna :))

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné fotky :-)A ano, ta poslední je nejkrásnější :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotografie, jako malá jsem fotila na film s tátou, který je pak se sestrou vyvolával v koupelně. Vždycky jsem si v té červené komoře připadala hrozně tajemně :)) a děkuji za připomenutí toho zvuku, úplně jsem si to při čtení Tvého článku připomněla!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Posledná, no i prvá! Ostrenie je na nej prekrásne. :-)

    V.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky! Netušila som, že električka sa dá tak profesionálne vyfotiť. A to tým cestujem skoro denno denne :D Čo sa týka vyvolávania - niečo málo nám o tom hovorili v škole a o všetkých tých procesoch a tak. Som z toho úplný jeleň, takže viem ako sa približne cítiš! :D Tiež by som chcela vyskúšať fotiť na film. Len na to zatial nie sú financie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bella. soprattutto il signor Antonio Salieri:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Výborný fotky :) já bych si na klasickej film netroufla, všechno fotím nastokrát a bála bych se, že mi ani jedna fotka nevyjde :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dokonalé fotky :O Vážne, z každej jednej z nich ide nejaký osobitný odkaz...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. náádherné fotky! :) Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, moc to pro mě znamená ;) Předem děkuji! Dej mi vědět, kdyby sis také založila fb, nebo circles, či bloglovin, ráda dám like ;) Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné fotky!! mají skvělou atmosféru. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Opravdu krásné fotky! Já mám srašně ráda černobílé fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nadherne fotky



    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne fotky :) máš úžasný cit :)
    www.natalyburtonweb.blogspot.sk pozývam vás na giveaway :) splňte podmienky a sledujte blog ! :)

    OdpovedaťOdstrániť