utorok 17. septembra 2013

#37

Niekedy sa mi stane aj taká vec, že fotím svadbu. Tento rok som pôvodne nechcela fotiť žiadnu, no nakoniec som povedala svoje áno dvom mne blízkym osobám.
Prvou z nich bola moja kamarátka, ktorá sa na súčasné trendy vydávala pomerne mladá, a to vo svojich 22 rokoch. Zobrala si svojho vysnívaného priateľa a ja naozaj verím (viem), že ich láska bude veľmi veľmi trvácna. Svadbu mali v máji, krásne naplánovanú a hlavne z veľkej časti dotvorenú DIY vecami. Tento štýl mi veľmi sedí a kebyže ja mám svadbu, pravdepodobne by som volila podobnú cestu. Trošku nevyšlo počasie, nakoľko mali hostinu vonku, bola to podstatná zložka celej svadby. Avšak aj napriek mierne chladným teplotám a občasnému dažďu sa mi táto svadba nesmierne páčila a budem na ňu dlho dlho spomínať.











N.

20 komentárov:

  1. Och úžasné fotky :O :) .. Sisa
    Čo by si povedala na vzájomné sledovanie ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že keď chceš niekoho sledovať, tak ho sleduj, lebo sa ti páči, nie na výmenu ;) ale ďakujem za ponuku

      Odstrániť
  2. Aj ja mam vo svojom okoli take mlade slecny, co su uz ale dokonca aj maminy, nielen vydate. :) Inak taketo svatby maju podla mna velke caro, skoda skaredsieho pocasia, fotky sa ti ale aj tak vydarili. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne si to nafotila..Anka je nadherna nevesticka.. :) a mla krasnu kyticu..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky, to musela být krásná svatba :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. štvrta fotka. <3 a inak to všetko vyzerá strašne dobre.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasne fotky, krasna svadba. skoda ze fotky nie su vacsie, aby som sa mohla pokochat lepsie.

    ps. dakujem za komentar u mna na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasné fotky. máš môj rešpekt. milujem fotenie a obdivujem ľudí, čo to vážne vedia.
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné fotky! :) Hned mám na všecko chuť, ten dort <3

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. prvá fotka je nádherná! úplne na nej vidieť akí sú spolu šťastní a to je úžasné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky! :) Moc jim to spolu sluší! :) A přeji jim hodně štěstí! :)
    Ale já osobně nemám ke svatbám kladný vztah ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jsi hrozně šikovná! Fotky mají skvělou atmosféru a novomanželé jsou krásný pár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Such gorgeous photos!!!



    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://m.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fotky jsou moc krásný! :) A ten hnědej oblek s converskama je super! A ta fotka na pouti taky! :D Dej vědět jestli někdy budeš v Praze a budeš chtít fotit, bylo by mi potěšením :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ohooo, fotiť svadbu? Moj najvačší sen! Fotky vyšli velmi pekne. Viac nemám co povedat, idem pokračovat v prehrabávaní tvojho blogu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nevesta mi pripomína "vicu kerekeš" ktorá totálne netuším ako sa píše a prirodzene som príliš lenivá na to, aby som si to našla. a tiež sa mi neskutočne páči hnedý oblek a tenisky toho chlápka, skoro by som aj pochopila, prečo si ho berie :D

    OdpovedaťOdstrániť