utorok 23. júla 2013

#30

Úprimne, od tohtoročnej dovolenky som nemala moc veľké očakávania. Už po x-týkrát sme sa rozhodli pre Chorvátsko a už pri vstupe do krajiny som si hovorila, že sa mi tam fakt nechce. A možno práve kvôli mojim počiatočným (ne)očakávaniam z toho bola jedna z najlepších dovoleniek. Vybrali sme si rezort kúsok od mesta Šibenik - Solaris Beach Resort a naozaj sa nebojím vám ho odporučiť! Najmilší personál a fakt veľká snaha o služby na vysokej úrovni. A ruku na srdce, keď sa tam spokojne krochnili Rusi, Holandania, Švédi, Francúzi a mnoho iných, tak to naozaj je dobré aj nám, Slovákom. To považujem za veľkú devízu, nemám moc rada, keď ideme na dovolenku a odvšadial počujem slovenčinu a češtinu (nič v zlom). Medzi fotkami sú aj isté gýčové zábery, tie však majú pre každého dovolenkára jedinečnú cenu.











Najviac oceňujem pool bar, ktorý bol súčasť rezortu a neskutočne dobre sa mi tam sedelo :) 





A zopár insta fotiek... 




 Najlepšie miesto na cvičenie rannej jógy ->


A teraz sa už len začať učiť na štátnice, brek.... Pozdravujem, N. 

12 komentárov:

  1. Krásne fotky, vôbec by som ale podľa nich nepovedala, že je to Chorvátsko. Ja som inak podľa mňa práve naopak jediný človek, čo v Chorvátsku ešte nebol :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je pravda,že Chorvatsko je okoukané,ale to neznamená,že není krásné!Spousta lidí tvrdí,že není,jen proto,že tam jezdí všichni a pořád..ale mně se moc líbí.A ty fotky jsou jak z nějakého cestovatelského časopisu,nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 6. fotka je uplne dokonala a ten pool bar vyzerá super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bazény, more..! Krásne fotky!
    Ja som pri mori už dlhú dobu nebola a vlastne sa netajím ani tým, že nechcem ísť. :D

    Nech sa ti štátnice podaria teda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyhle fotky jsou PASTVOU PRO OČI! Hned bych tam jela taky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš tu na blogu krásné fotografie, jen je vážně škoda, že jsou tak maličké. zvětši je alespoň na šířku textu článku a bude to dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. My jsme letos vybrali Itálii a tam to bylo s čechama ještě horší :D Loni v Chorvatsku jsme nepotkali snad ani jednoho a tady to bylo samej čech :D achjo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 6 a 7 jsou nej, ale všechny jsou hrozně moc povedené, chtěla bych tak fotit, je to fakt skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úžasné fotky. Vyzerá to naozaj lákavo. Dúfam, že o rok sa, aj mne konečne podarí more :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. cítim sa, ako keby sme už začali vyberať dovolenku na budúci rok v katalógu cestovky (prekliate first momenty!). nemám rada chorvátsko, bola som tam trikrát, pamätám si z toho raz a stačilo mi asi navždy, ale... taká vlastnoplatená dovolenka s kamoškami asi nezájde ďalej :D
    a ešte taká otázka... aká tam bola pláž? piesok, kamene? :)

    OdpovedaťOdstrániť